طریقه نگه‌داری ورق شینگل لانه زنبوری ویلانما


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تازه ترین اطلاعات تخصصی فناوری و کامپیوتر را در این مجله خبری بیابید.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جدیدترین اخبار تخصصی فناوری و کامپیوتر و آدرس hamedan-creative-speaker.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 24
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 22
:: بازدید هفته : 160
:: بازدید ماه : 160
:: بازدید سال : 276
:: بازدید کلی : 1084

RSS

Powered By
loxblog.Com

تازه ترین اطلاعات تخصصی فناوری و کامپیوتر را در این مجله خبری بیابید

طریقه نگه‌داری ورق شینگل لانه زنبوری ویلانما
چهار شنبه 14 آبان 1399 ساعت 19:26 | بازدید : 146 | نوشته ‌شده به دست Paul | ( نظرات )

شینگل چیست؟

ورق شینگل لانه زنبوری ، نوعی پوشش سقف شیب دار است که با لایه فایبرگلاس به عنوان مقاومت تولید می‌شود و از قیر باکیفیت اشباع شده و با دانه‌های معدنی (تخته سنگ) با رنگ‌های مختلف پوشانده شده است. این محصول برای شیب دار سقف‌های شیب دار است. 30٪ یا بیشتر کاملاً ایده آل است و همچنین برای پوشش دیوارهای عمودی نیز استفاده می‌شود. یکی از مزایای مهم این پوشش سقف، طرح و رنگ بندی متنوع آن است.

مزیت دیگر این پوشش سقف شینگل، انعطاف پذیری بالای آن است، بنابراین شینگل در طرح‌های پیچیده سقف شیب دار به راحتی قابل استفاده است. شینگل یک سیستم قابل اعتماد در برابر عوامل خارجی مانند وزش باد بسیار قوی است و نیازی به نگهداری آن برای سالها نیست. نکته قابل توجه این است که شینگل یکی از معدود پوشش‌های بام شیب دار است که می‌تواند پس از نصب و بدون هیچ مشکلی در آب بندی سقف شینگل، جابجا شود.

آیا میدانید مزایای شینگل نسبت به سایر پوشش‌های ساختمانی چیست؟

نگهداری شینگل:

یکی از مهمترین مزایای ورق شینگل لانه زنبوری ، طول عمر آن و نگهداری آسان آن است. بسیاری از مصالح به کار رفته در بام نیاز به مراقبت و نگهداری مداوم دارند تا بتوانید ظاهر آن را به درستی حفظ کنید، اما شینگل نیاز به نگهداری خاصی ندارد و با کمی مراقبت از شینگل نیز همیشه زیبا خواهید بود و در صورت بروز هرگونه خسارت به شینگل می‌توانید به راحتی سقف را تعمیر کنید.

نحوه نصب شینگل:

یکی دیگر از مزایای شینگل این است که نصب آنها آسان است. در حقیقت، شینگل ساده‌ترین محصول برای نصب است. با این حال، برخی از طرح‌های شینگل نیاز به ابزارهای خاصی دارند و باید توسط متخصصان نصب شوند. شینگل محصولی انعطاف پذیر و بادوام است که با اکثر طرح‌های سقف سازگار است.

ظاهر شینگل:

زیبایی شینگل یکی از مزایای چنین سقف‌ها است، شینگل در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی ارائه می‌شود و بنابراین شما در ایجاد هماهنگی شینگل با دیگر اجزای سازنده مشکلی نخواهید داشت. معمولاً شینگل مانند سایر مواد طبیعی گران مانند چوب و چوب به نظر می‌رسد. یا سنگ به نظر می‌رسد.

قیمت شینگل:

مزیت بزرگ سقف‌های شینگل، مناسب  بودن قیمت شینگل لانه زنبوری است. شینگل در حجم زیادی تولید می‌شود و البته هزینه‌های تولید خوبی نیز دارند. هزینه نصب در مقایسه با سایر پوشش‌های سقفی مناسب‌تر است. علاوه بر وزن سبک، سقف‌های شینگل نیز فشار زیادی را به جیب شما وارد نمی‌کنند.

وزن شینگل:

مزیت نهایی شینگل، وزن آن است. بسیاری از پوشش‌های سقفی از وزن بالایی برخوردار هستند که ممکن است برای ساختار سازه شما مناسب نباشد. اگرچه ممکن است خود شینگل سبک‌ترین محصول بام نباشد، اما سقف‌های پوشیده از شینگل یکی از سبکترین سیستم‌های بام است. بیشتر سقف‌ها سازگار هستند.




:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: